System kasowy jest ważnym elementem który ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie całego systemu sprzedaży. Poza realizacją sprzedaży system kasowy musi spełniać cały szereg wymogów związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej, realizacją programów lojalnościowych i rabatowych aż po współpracę z systemami sprzedaży internetowej i programami księgowymi. Jego bezawaryjność i szybkość działania z pewnością przyczynia się do podniesienia poziomu obsługi klienta.
Szczególnie wysokie wymogi w tym zakresie stawiane są systemom pracującym w punktach handlowych pracujących w trybie ciągłym.
Zarówno dla właścicieli takich punktów jaki i dla osób w nich pracujących szczególnie ważna jest możliwość całodobowego zgłoszenia awarii lub potrzeby wsparcia. Dlatego tak ważna dla obsługi punktu jest możliwość zgłoszenia awarii lub potrzeby wsparcia przez całą dobę (bez względu na porę).
Połączenie zdalne umożliwia szybkie zlokalizowanie źródła problemu oraz skuteczne wdrożenie działań korygujących
Dzięki wypracowanym standardom oraz posiadanym specjalistom jesteśmy w stanie obsłużyć każde kierowane do nas zgłoszenie w gwarantowanym czasie reakcji. Obsługę każdego zgłoszenia rozpoczynamy od zebrania informacji dotyczących jego szczegółów oraz wpływu na ciągłość pracy.
Nasze działania obejmują wsparcie telefoniczne, administrację i obsługę poprzez łączność zdalną a w przypadku zajścia takiej konieczności serwis wyjazdowy obejmujący naprawę w miejscu instalacji.