Wymagania jakie stawiane są dziś programom do obsługi punktów handlowych są dużo szersze niż jeszcze kilka lat temu.
Możliwości aktualnie instalowanych aplikacji poza standardowymi funkcjami obejmującymi współpracę z urządzeniami fiskalnymi czy integrację z oprogramowaniem księgowym zawierają wiele zaawansowanych funkcji które łącznie składają się na nowoczesność i elastyczność systemu. Wśród tych funkcji można wymienić funkcje lojalnościowe, rozbudowane systemy rabatowe obejmujące m.in rabaty klienckie, koszykowe, ilościowe. Systemy centralnego zarządzania stanami magazynowymi. Zaawansowane raporty sprzedażowe z możliwością przeprowadzenia ich on-line, systemy polityki handlowej, integracja punktów handlowych z centralnym systemem zarządzania czy integracja z platformami internetowymi.
Wszystkie te funkcje sprawiają, że współczesne programy handlowe dają potężne możliwości planowania i kontrolowania sprzedaży.
Serwis tak zaawansowanego oprogramowania wymaga od firmy serwisowej zarówno wysokiego poziomu wiedzy informatycznej jak i znajomości specyfiki sprzedaży firmy w jakiej system pracuje. Dlatego w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi naszych klientów opieramy się o wypracowane przez nas na przestrzeni lat standardy i zasady obsługi zgłoszeń. Należą do nich system rejestracji zgłoszeń, unifikacja obsługiwanych systemów zarówno w obszarze sprzętowym jak i programowym oraz wewnętrzny system wymiany informacji.